קורס מצוינות בשירות ושירות מוכר
קורס זה יכול לשמש הן כקורס הכשרה בסיסי לנותני השירות בארגון והן כקורס מתקדם המצייד את העובדים אשר מתפקדים כבר כנותני שירות בכלים נוספים ומתקדמים, אשר יאפשרו למשתתפים להגיע למצוינות בשירות, לשפר שביעות רצון לקוח, להעצים תוצאות עסקיות על ידי שירות מוכר ולהימנע מלחץ ושחיקה במהלך מתן השירות.
פירוט הקורס
על מנת להביא את נותני השירות בארגון שלכם לרמת מצוינות בשירות עליהם לעבור את התכנים הבאים, במסגרת הקורס אנו מתחייבים להוציא את נותני השירות מצוידים בכלים פרקטיים ביותר על מנת לספק שירות מצוין ושירות מוכר כך שלקוחות יירצו לחזור אליכם בלי לחשוב על כך פעמיים.
|
- מטריצת ציפיות ומימוש כיוצרות חוויית לקוח
|
- הבנת סיטואציות ענייניות ורגשיות ככלי שירותי
|
- מודל TA ככלי ליצירת שירות איכותי
|
- מה מניע את הלקוח שלי ? סדנה בניתוח כלי חשיבה
|
|
- שירות מוכר - מתן שירות איכותי כמקפצה למכירה
|
- התמודדות עם 'פחד ממכירות'- פחד מדחייה ומעצורים בביצוע מכירה
|
- כללי הזהב לתקשורת שירותית, השפעה ושכנוע
|
- מודל 'סגנונות תקשורת' ככלי שירותי
|
- התמודדות עם התנגדויות לקוח, אתגרים וכעס
|
- לחץ ושחיקה בעבודת נותן השירות
|